به دنبال درگذشت بهشتی روان افلاتون سهرابی و با توجه به اینکه امکان حضور زرتشتیان در مراسم آیینی آن درگذشته وجود ندارد. پیشنهاد شده است تا همکیشان علاقه مند از خانه خود با خواندن اوستا در مراسم صبح چهارم آن روانشاد همازور شوند.
خسرو قدس، نایب رئیس انجمن زرتشتیان شیراز با اعلام این پیشنهاد افزود: زرتشتیان می توانند همزمان با اجرای آیین صبح چهارم توسط موبد که از ساعت ۶ بامداد پنجشنبه ۷ فروردین برگزار می شود. در خانه خود به خواندن اوستا بپردازند.
گفتنی است روانشاد افلاتون سهرابی، فرنشین انجمن زرتشتیان شیراز، شامگاه دوشنبه چهارم فروردین ماه چشم از جهان فروبست.


