محمدرضا امیری، فرماندار شیراز، درگذشت روانشاد افلاتون سهرابی، فرنشین انجمن زرتشتیان شیراز را به زرتشتیان و دیگر ادیان توحیدی تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت فرماندار شیراز بدین ترتیب است:

 

خبر درگذشت برادر گرامی، جناب آقای افلاطون سهرابی رئیس محترم انجمن زرتشتیان شیراز، موجب تأثر و تأسف فراوان شد. اینجانب از طرف خود و شورای اداری شهرستان شیراز این ضایعه اسفناک را به جامعه زرتشتیان و دیگر ادیان توحیدی تسلیت می گویم و از درگاه خداوند متعال رحمت واسعه برای آن مرحوم و صبر و شکیبایی برای بازماندگان محترم مسألت می نمایم.

محمدرضا امیری
فرماندار شهرستان شیراز

 

گفتنی است روانشاد افلاتون سهرابی، فرنشین انجمن زرتشتیان شیراز، شامگاه دوشنبه چهارم فروردین ماه در سن ۷۳ سالگی چشم از جهان فروبست. به دنبال درگذشت آن روانشاد، گروهی از مسئولین دولتی در پیام هایی با جامعه زرتشتی و خانواده آن روانشاد ابراز همدردی کردند، این افراد عبارت بودند از:

امام جمعه شیراز

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس

رئیس اداره ادیان توحیدی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

معاون دستیار ویژه رئیس جمهور در امور اقوام، اقلیتهای دینی و مذهبی

رئیس سابقه هیات بدمینتون استان فارس

هیات مدیره خانه جوانان یهود

استاندار فارس

عضو شورای شهر شیراز