خانواده روانشاد افلاتون سهرابی و خسرو قدس نایب فرنشین انجمن زرتشتیان شیراز در پیام های جداگانه ای از جامعه زرتشتیان ایران و مسئولین دولتی برای ابراز همدردی بابت درگذشت روانشاد افلاطون سهرابی، قدردانی کردند.
پیام خانواده روانشاد افلاتون سهرابی بدین ترتیب است: «بدینوسیله از تمامی همکیشان و مسئولین محترم، همکاران، دوستان و همنوردان عزیزی که با همدلی و همدردی موجب شادی روح روانشاد افلاتون سهرابی و آرامش خاطر ما شدند، بی نهایت سپاسگزاریم. با خاطراتش زندگی می کنیم و امید داریم که صبر و آرامش اهورایی از سنگینی اندوهمان بکاهد. تندرستی و شادی تمامی بیماران جهان را از اهورامزدا خواستاریم؛ با سپاس بیکران از یکایک شما عزیزان همدل و همراه-خانواده سهرابی»
خسرو قدس نایب رئیس انجمن زرتشتیان شیراز نیز در پیامی جداگانه از تمامی مسئولین کشوری و استانی، نماینده زرتشتیان، همکیشان، انجمن ها، نهادها و بنیادها، خیریه ها، دوستان، آشنایان و همنوردان آن روانشاد سپاسگزاری کرد. وی همچنین از پاداش واستار و کوهنوردان زرتشتی که با برگزاری مجلس یادبود مجازی و تهیهی نماهنگ همدل شدند، قدردانی کرد.
گفتنی است روانشاد افلاتون سهرابی، فرنشین انجمن زرتشتیان شیراز، شامگاه دوشنبه چهارم فروردین ماه در سن ۷۳ سالگی چشم از جهان فروبست.


