انجمن زرتشتیان خرمشاه از زرتشتیان یزد خواسته است تا در روز ورهرام ایزد و فروردین ماه به زیارتگاه شاه ورهرام ایزد این محله زرتشتی نشین یزد مراجعه نکنند.
با توجه به شیوع ویروس کرونا و توصیه های بهداشتی مبنی بر جلوگیری از گردهمایی، انجمن زرتشتیان خرمشاه از زرتشتیان یزد خواسته است تا در روز ورهرام ایزد برابر با ۲۰ فروردین به زیارتگاه شاه ورهرام ایزد خرمشاه مراجعه نکنند.
گفتنی است دیگر اماکن دینی در شهرهای زرتشتی نشین همچون آتشکده ها، زیارتگاه ها و شاه ورهرام ایزدها به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تعطیل هستند.


