آیین مهمانی لاله ها، نیمروز پنج شنبه ۱۶ بهمن ماه در آرامگاه زرتشتیان یزد برگزار شد.

با توجه به همه گیری ویروس کرونا این مراسم امسال با حضور فرنشین انجمن زرتشتیان یزد و گروهی از مسئولین دولتی بر مزار جان باخته شهید رستم آذرباد انجام شد.

سپنتا نیکنام، فرنشین انجمن زرتشتیان یزد، حجت الاسلام والمسلمین احمد نقیبی رییس بنیاد شهید یزد ،حجت الاسلام میر فخر الدین رییس ستاد دهه فجر استان یزد به همراه سید خلف حوتی نژاد معاون فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و گروهی دیگر از مسئولین این اداره در مراسم حضور داشتند و یاد شهید رستم آذرباد را گرامی داشتند.