دومین نشست بررسی پایپلاین تولید بازی آدینه ۲۴ بهمن ماه برگزار می شود.

این برنامه به همت کانون دانشجویان زرتشتی و در راستای نخستین فستیوال بازی های ویدئویی و رقابتی با ارائه جاماسب سامیا کلانتری، برنامه‌نویس استودیو بازی‌سازی مدریک و مدیر سابق استودیو بازی سازی رسانا افزار  برپا می شود.

علاقه مندان می توانند این برنامه را از ساعت ۶ پسین از صفحه اینستاگرام کانون دانشجویان زرتشتی تماشا کنند، همچنین به گزارش وب سایت کانون دانشجویان زرتشتی، با توجه به اینکه این نشست، ادامه قسمت اول است، می توانند ویدئوی قسمت نخست را نیز در صفحه اینستاگرام کانون تماشا کنند.

 

گفتنی است در این برنامه بخش‌های مختلف تولید بازی‌های ویدئویی بررسی می شود و در پایان جلسه پرسش و پاسخ خواهد بود.