مجید عرب، شهردار ناحیه ۵ منطقه ۴ تهران، از مجتمع مسکونی رستم باغ دیدار کرد.
این برنامه با همراهی گروهی از مسئولان شهرداری ناحیه۴ تهران و باشندگی اعضای هیات امنای موقوفه ارباب رستم گیو، چهارشنبه ۴ ابان ماه ۱۴۰۱ انجام شد.
فرخزاد اردشیریان، فرنشین، به همراه جمشید هرمزدیاری، جمشید غریب شاهی و خدامراد مزداپور از اعضای هیات امنای موقوفه ارباب رستم گیو و شیدا پوربهمردیان، کارمند این موقوفه در این دیدار، شهردار ناحیه ۵ را در جریان مشکلات مجتمع مسکونی رستم باغ قرار دادند.









