مجمع همگانی انجمن زرتشتیان مزرعه کلانتر، در نوبت دوم، آدینه ششم آبان ماه برگزار شد.

این مجمع به صورت عادی سالیانه از ساعت ۱۰ بامداد در تالار جان باخته شهید رستم آذرباد با حضور زرتشتیان مزرعه کلانتر و نماینده فرمانداری میبد برگزار شد.

در ابتدای نشست، مهربان جمشیدی، خسرو بهمردی کلانتری، فرامرز خادمی کلانتری و جهانگیر شهریاری به عنوان هیات رئیسه مجمع مشخص شدند.

سپس خداداد منوچهری کلانتری، فرنشین انجمن زرتشتیان مزرعه کلانتر، گزارش عملکرد هیات مدیره را ارائه کرد. و رستم ایزدی، حسابدار انجمن، نیز گزارش مالی منتهی به پایان اسفند ۱۴۰۰ را بازگو کرد.

در ادامه انتخابات بازرس انجام شد و مهران منوچهری برای یک سال به عنوان بازرس اصلی انجمن زرتشتیان مزرعه کلانتر انتخاب شد. همچنین فرخ ایزدی نیز به عنوان بازرس جانشین انتخاب شد.

دستورجلسه بعدی نیز انتخاب هیات نظارت بر انتخابات گردش جدید انجمن زرتشتیان مزرعه کلانتر بود که اعضای این هیات پس از رای گیری و شمارش آرا بدین ترتیب مشخص شدند: رستم نودینی، میترا شهریاری، پریناز خادمی کلانتری، آرین کاووسی و مروارید شهریاری.

همچنین پروانه سامیا کلانتری نیز به عنوان عضو جانشین(علی البدل) این هیات مشخ شد.