انجمن زرتشتیان قاسم آباد جشن زایش اشوزرتشت را در روز ششم فروردین ماه ۱۴۰۲ برگزار می کند.

پوروشسب ماوندادی، فرنشین انجمن زرتشتیان قاسم اباد در گفتگو با برساد ضمن اعلام این خبر افزود: آیین شاباش از ساعت ۱۱ روز یک شنبه ششم فروردین در آتشکده محله زرتشتی نشین قاسم آباد آغاز خواهد شد.

همچنین از ساعت ۳۰: ۶ پسین نیز جشنی به مناسبت زایش و به پیامبری رسیدن اشوزرتشت در تالار ماهیار اردشیر قاسم آباد برپا می شود.