انجمن زرتشتیان اهرستان، به مناسبت جشن زایش اشوزرتشت آیین گاهنبارخوانی را برگزار کرد.

این مراسم پسین یک شنبه ششم فروردین ماه ۱۴۰۲ در آتشکده اهرستان برپا شد. در ابتدا موبد مهربان آفرین آیین اوستاخوانی گاهنبار را اجرا کرد و در پایان فیروز فرهادیه، فرنشین انجمن زرتشتیان اهرستان و موبد مهربان آفرین به سخنرانی پرداختند.