سازمان جوانان زرتشتی(فروهر) از زرتشتیان تهران دعوت کرده است تا سیزده بدر را در کوشک ورجاوند سپری کنند.

به گزارش سازمان فروهر، کوشک ورجاوند از ساعت ۹ بامداد یک شنبه ۱۳ فروردین ماه میزبان زرتشتیان خواهد بود، همچنین بوفه مجموعه نیز در این روز دایر خواهد بود.

هیات مدیریه سازمان فروهر تاکید کرده است که تنها زرتشتیان می توانند در این مجموعه حضور یابند.