در روز ششم فروردین ۱۴۰۲، آیین شاباش در درمهر محله زرتشتی نشین قاسم آباد برگزار شد.
به گزارش انجمن زرتشتیان قاسم آباد این مراسم به مناسبت جشن زایش اشوزرتشت نیمروز روز خورداد امشاسپند از ماه فروردین در گاهشمار زرتشتی برپا شد.
در آیین شاباش یاد درگذشتگان گرامی داشته می شود و هر کدام از باشندگان که تمایل داشته باشند می توانند مبلغی را به درمهر یا آتشکده دهش کنند که صرف نگهداری از این مکان سپندینه شود. در مراسم شاباش آتشکده قاسم آباد، استاد کیخسرو ماوندادی اسامی درگذشتگان را خواند و رستم جمشید خسروی نیز اسامی نیک اندیشان را اعلام کرد. در پایان نیز از دهش رشید جمشید ماوندادی و همسرش مهوش خدارحم امیرانی از باشندگان با ناهار پذیرایی شد.





















