با هماهنگی انجمن زرتشتیان کسنویه، آیین شاباش در درمهر این محله زرتشتی نشین یزد برگزار شد.

مراسم شاباش در روز خورداد امشاسپند از ماه فروردین گاهشمار زرتشتی که به نام «هوزورو» نیز شناخته می شود و برابر با روز ششم فروردین از تقویم خورشیدی است برگزار شد.

آیین شاباش به مناسبت جشن زایش و به پیامبری رسیدن اشوزرتشت اسپنتمان انجام شد. در ابتدای این مراسم هوشمند یزدانی، یاد درگذشتگان زرتشتی محله کسنویه را گرامی داشت و در ادامه باشندگان دهش های خود را به درمهر این محله اهدا کردند.