سازمان و باشگاه جوانان زرتشتی مریم آباد، جشن زایش اشوزرتشت را برگزار کرد.
این جشن پسین یک شنبه ششم فروردین ماه ۱۴۰۲ در تالار زرتشتیان مریم آباد برگزار شد و شامل بخش هایی همچون گاتهاخوانی و نیایش، سخنرانی موبد مهربان آفرین فرنشین انجمن زرتشتیان مریم آباد، سخنرانی دکتر اسفندیار اختیاری، نماینده ایرانیان زرتشتی، موسیقی، نمایش، دکلمه، حرکات موزون و… بود.
گفتنی است آیین شاباش نیز پیش از برگزاری جشن و از ساعت ۴ پسین در آتشکده مریم آباد برگزار شده بود.

































