انجمن زرتشتیان نرسی آباد، زادروز اشوزرتشت را در روز ششم فروردین ۱۴۰۲ جشن گرفت.
این برنامه از ساعت ۷ پسین یک شنبه ششم فروردین ماه برابر با روز خورداد امشاسپند در تالار رستمی نرسی آباد برگزار شد و با بخش هایی همچون گاتهاخوانی، سخنرانی و نمایش همراه بود.
گفتنی است همچنین آیین شاباش نیز از ساعت ۴ پسین در درمهر نرسی آباد برگزار شد:











