جشنواره نوروزی، در آخرین جلسه کلاس های دینی سازمان فروهر در سال ۱۴۰۱برگزار شد.
به گزارش سازمان جوانان زرتشتی تهران(فروهر)، این جشنواره در روز ۲۵ اسفند با همکاری دانش آموزان و آموزگاران برپا شد و همراه با چالش سفره هفت سین و جشنواره فروش خوراکی های نوروزی بود.
در این برنامه، فریدون بهرامیان فرشید، فرنشین سازمان فروهر، ضمن آرزوی همدلی و همازوی بیشتر در سال پیش رو، آغاز سال نو و جشن نوروز باستانی را به باشندگان شادباش گفت. همچنین از کارمندان سازمان فروهر نیز به پاس یکسال همراهی و همدلی تقدیر شد:




















