آیین گاهنبار چهره همس پت میدیم در تالار خورشید کسنویه برگزار شد، همچنین به مناسبت سال نو، آتشکده این محله زرتشتی نشین نیز در روزهای پایانی سال پاکسازی شد.
آیین گاهنبار چهره همس پت میدیم گاه با هماهنگی انجمن زرتشتیان کسنویه، پسین پنج شنبه ۲۵ اسفند ماه ۱۴۰۱ در تالار خورشید مجموعه پولاد کسنویه برگزار شد. این مراسم با اوستاخوانی موبد ایرج دهموبد بنامگانه هماروانان برپا شد. در ادامه شاه بهرام دمهری در مورد آیین گاهنبار و مفهوم آن و داد و دهش و نیک ورزی در هرهنگ ایرانیان سخن گفت. همچنین از بانیان و خیرین اماکن خیریه کسنویه نیز قدردانی شد. اجرای قطعاتی توسط پروین رشیدی، هوشمند یزدانی و فرشید ماوندادی از دیگر بخش های برنامه بود.
گفتنی است گروهی از بانوان زرتشتی کسنویه نیز از بامداد در تدارک تهیه خوراک برای مراسم گاهنبار بودند:
تمیزکردن و پاکسازی درمهر کسنویه نیز در روزهای پایانی سال و با مشارکت گروهی از زرتشتیان این محله زرتشتی نشین انجام شد:





































