پاکسازی درمهر و مدرسه نصرت آباد و برگزاری آیین های گاهنبار از برنامه های پایان سال انجمن زرتشتیان نصرت آباد بود.

در روز آدینه ۱۹ اسفند ماه ۱۴۰۱، مجموعه درمهر و مدرسه محله زرتشتی نشین نصرت آباد با همراهی گروهی از زرتشتیان تمیز و پاکسازی شد. به گزارش انجمن زرتشتیان نصرت آباد، صبحانه توسط خانواده روانشادان تهمینه خدارحم شاهورهرام ایزدی و بانو جمشید نمیرانیان تهیه شد.  پسین همارن روز نیز آیین گاهنبار به همت خانواده هوشنگ بهرام فلاح زاده در درمهر نصرت آباد و با اوستاخوانی موبد بهروز نجمی زاده انجام شد:

 

 

 

مراسم گاهنبار چهره همس پت میدیم گاه نیز بنامگانه هماروانان، بیست و هفتم اسفند ۱۴۰۱ برابر با روز سپنتمد برپا شد. این مراسم در آتشکده نصرت آباد و با اوستاخوانی موبد پرویز مالی برگزار شد: