آیین واج یشت گاهنبار چهره میدیوزرم گاه در آتشکده یزد برگزار شد.
این مراسم به همت انجمن زرتشتیان یزد و با همکاری انجمن موبدان بامداد یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ برابر با خور ایزد و اردیبهشت ماه در گاهشمار زرتشتی، انجام شد.
به گزارش انجمن زرتشتیان یزد، آیین یسناخوانی ساعاتی پس از نیمه شب با حضور موبدان مهربان پولادی و کورزش بلندی در یزشن خانه آتشکده آغاز شد و از ساعت ۵ بامداد نیز آیین گاهنبارخوانی با اوستاخوانی موبدان رستم کاووسیان زاده، بمان کیانی و شاه بهرام بلیوانی و باشندگی زرتشتیان انجام شد.
پس از اوستاخوانی نیز موبد دکتر مهربان پولادی، فرنشین انجمن موبدان تهران به سخنرانی پرداخت.
گفتنی است صبحانه این مراسم از دهش فرزندان موبد سروش ورهرامی و لعل شهزادی بنامگانه نیاکان و درگذشتگان پدر و مادرشان تامین شده بود:








































