انجمن زرتشتیان اله آباد، جشن زایش و به پیامبری رسیدن اشوزرتشت را روز ششم فروردین برگزار کرد.
این مراسم در آتشکده روستای اله آباد با آیین شاباش آغاز شد. بدین ترتیب که خانواده های زرتشتی برای نگهداری درمهر(آتشکده) دهش های خود را در اختیار انجمن قرار دادند. در ادامه با حضور موبد پرویز مالی آیین اوستاخوانی نیز برگزار شد. دکلمه و اجرای ترانه های شاد به همراه پذیرایی بخش های دیگر برنامه بود:






















