روز ششم فروردین برابر با خرداد روز، به مناسبت زایش اشوزرتشت، آیین شاباش در آتشکده قاسم آباد برگزار شد.
در این مراسم خانواده های زرتشتی، دهش های خود را با هدف نگهداری از آتشکده محله قاسم آباد یزد، اهدا کردند. گزاش تصویری از این برنامه را در ادامه مطلب ببینید:


























