کانون دانشجویان زرتشتی یک روز قبل از ۱۳ فروردین، برنامه کوهپیمایی به سمت باغ اسون را برگزار می کند.
این کوهپیمایی همانند سال های گذشته به مناسبت روز طبیعت انجام خواهد شد و علاقه مندان می توانند برای شرکت در این برنامه از ساعت ۸ صبح در کنار مجسمه دربند حاضر باشند.
همچنین کانون دانشجویان زرتشتی با توجه به پیش بینی وضع هوا و هشدارهای داده شده امکان لغو این برنامه را نیز در نظر گرفته است، که در صورت لغو شدن از سوی این نهاد اعلام می شود.



