سی و سومین جشنواره آموزشی فرهنگی پیر نارکی با تقدیر از دانش آموزان ممتاز زرتشتی کلاس اول دبستان آغاز شد.

گزارش تصویری از دانش آموزان پایه اول دبستان در این جشنواره را در ادامه مطلب ببینید:

سی و سومین جشنواره آموزشی فرهنگی پیر نارکی به همت انجمن زرتشتیان تفت و توابع شامگاه پنجشنبه ۱۷ امرداد در زیارتگاه پیرنارکی آغاز شد.

گزارش تصویری از دانش آموزان پایه اول دبستان که در این جشنواره مورد تقدیر قرار گرفتند را در ادامه مطلب ببینید: