بازیهای بسکتبال سه نفره در دومین از یازدهمین دوره جام اشا آغاز شد.
سه شنبه ۲۹ امرداد و در دومین روز جام اشا، ۵ بازی بسکتبال سه نفره در دو گروه آقایان و بانوان در تالار باشگاه اردشیر همتی کرمان برگزار شد.
نتایج این دیدارها را می توانید در اینجا ببینید.




































