بازیهای بسکتبال سه نفره در دومین از یازدهمین دوره جام اشا آغاز شد.

سه شنبه ۲۹ امرداد و در دومین روز جام اشا، ۵ بازی بسکتبال سه نفره در دو گروه آقایان و بانوان در تالار باشگاه اردشیر همتی کرمان برگزار شد.

نتایج این دیدارها را می توانید در اینجا ببینید.